Schoonmaak

Uw backoffice uitbesteden in de schoonmaakbranche

De schoonmaakbranche is een branche waarin er sprake is van veel wisselend personeel, waaronder ook vele uitzendkrachten. Omdat u zich wil focussen op u kernactiviteiten zoals het binnenhalen van Europese Aanbestedingen en het continu verbeteren van ergonomisch verantwoorde middelen en materialen, heeft u minder tijd voor randzaken, zoals het aantrekken en verlonen van uitzendkrachten.

In het belang van uw bedrijf is het logisch dat u uw randzaken, zoals het werven en selecteren van geschikte uitzendkrachten en de daarbij behorende loonadministratie wilt uitbesteden aan een erkende backofficepartij. Payoffice B.V. is de meest interessante partner voor u, vanwege een excellente combinatie tussen prijs en kwaliteit. Zo nemen wij de volgende verantwoordelijkheden en werkzaamheden van u over, waardoor u zich weer volledig kunt focussen op uw kernactiviteiten:

  • Werven en selecteren van geschikte uitzendkrachten
  • Contacten onderhouden
  • Loonuitbetaling (ook bij ziekte)
  • CAO- en Wetswijzigingen
  • Salarisadministratie
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten
  • Opstellen jaaropgaven
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
  • Ontslagprocedures in werking zetten

Kies voorPayoffice B.V.?

Bij Payoffice B.V. wordt er gewerkt met een in huis ontwikkeld softwarepakket. U en uw uitzendkrachten kunnen online de gewerkte uren invoeren, eerdere loonstroken inzien en gegevens aanpassen. Dit bespaart alle partijen veel tijd en moeite! Ook zijn wij telefonisch en per email prima te bereiken.

Meer weten over het uitbesteden van uw backoffice aan een ware specialist? Neem contact met ons op om te ontdekken hoe Payoffice B.V. u kan helpen flinke sprongen in de schoonmaakbranche te maken.

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.