Bergeijk

De administratie van uw uitzendkrachten uitbesteden in Bergeijk

Bergeijk…  nog veel mensen denken dat het een klein en pittoresk dorpje onder de rook van Eindhoven is. Een Rietvelddorpje waar de kar van Wim Sonneveld nog dagelijks over de keien ratelt. Niets is echter minder waar. Bergeijk mag dan nog steeds over (meerdere!) intieme dorpskernen beschikken, daaromheen is in de afgelopen jaren een enorme bedrijvigheid ontstaan. Met ruim 18.000 inwoners verdeeld over zes dorpen is het zelfs de grootste gemeente van de provincie Noord Brabant. Niet verwonderlijk dat, verspreid over dit ruim 100 km2 grote gebied, veel bedrijven er hun plek hebben veroverd. Van de agrarische sector tot de recreatiebranche; de vraag om goed en gekwalificeerd personeel is er groot. De professionele begeleiding van deze krachten, zoals bijvoorbeeld de complexe uren- en loonadministratie, de jaaropgaven, het contractmanagement en de ondersteuning bij de ontslag- en langdurige ziekteprocedures, is er essentieel.

Betrouwbaar, betaalbaar en efficiënt

Met de  backoffice ondersteuning van Payoffice besteedt u uw gehele of gedeeltelijke administratie van uw uitzendkrachten uit aan een professionele, betrouwbare en servicegerichte specialist. Tegen een aantrekkelijke prijs. Uitbesteding bespaart u bovendien niet alleen tijd en geld, het zorgt ook voor een professioneel imago van úw organisatie. Uw uitzendkrachten blijven graag bij u en kiezen niet voor één van de talloze concurrenten uit Eindhoven Brainport. Het mes snijdt dus aan twee kanten. Zelf ervaren? Wacht niet langer en neem vandaag nog contact op met Payoffice B.V. in Bergeijk.

Financiële en personele uitzendkrachtenadministratie

Payoffice B.V. ondersteunt al veel bedrijven in de omgeving van Bergeijk. Van de almaar groeiende tech-sector tot de traditionele hospitality-branche, wij weten hoe de hazen lopen in dit prachtige landschap. Door de uitbesteding van uw administratieve werkzaamheden houdt u meer tijd voor uw eigen kernactiviteiten en uw corebusiness en (dus) een beter bedrijfsresultaat. Payoffice neemt het indien gewenst allemaal van u over.

Wat biedt Payoffice?

Het uitbesteden van uw adminstratie levert veel voordelen op. Die zetten we graag voor u nog even onder elkaar:

  • Meer tijd om u te focussen op uw eigen kerntaken;
  • Meer tijd voor de acquisitie van nieuwe klanten;
  • De administratie van uw uitzendkrachten/zzp’er zorgvuldig geregeld;
  • Altijd een goed bereikbare vraagbaak voor uw flexwerkers;
  • Betrouwbare, vakkundige partner in backoffice ondersteuning;
  • Altijd de scherpste tarieven.

Heeft u specifieke en aanvullende wensen? Graag bespreken we met u de mogelijkheden. We komen graag vrijblijvend bij u langs in Bergeijk, maar we kunnen u ook per telefoon van nadere informatie voorzien.

Telefoon: 040 – 30 38 500
E-mail: info@payoffice.nl

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.