UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN EERSEL

Uw onderneming groeit en u gaat mensen aannemen. Dat is natuurlijk geweldig. Meer personeel betekent echter ook meer administratieve werkzaamheden. Denk bijvoorbeeld aan de werving en selectie van nieuwe uitzendkrachten; een bezigheid die veel tijd, energie en kennis vereist. Tijd die u natuurlijk liever besteedt aan uw eigen onderneming.

U sluit een arbeidsovereenkomst af met al die nieuwe mensen. Daarin staan de rechten en plichten die gelden voor de ondernemer én voor de werknemer of uitzendkracht. Het geeft in hoofdlijnen weer welke afspraken er zijn gemaakt over bijvoorbeeld de looptijd, het salaris, de werktijden en de werkzaamheden die de medewerker kan verwachten. Ook bedingen over bijvoorbeeld concurrentie en proeftijden worden erin opgenomen. U moet deze zaken goed regelen om verwarring over elkaars rechten en plichten te voorkomen. Een verstoorde arbeidsrelatie is immers het laatste wat je wilt.

Uw backoffice is maatwerk

Zo’n arbeidsovereenkomst is dus maatwerk. Per contract kan de inhoud ervan verschillen. Als je verschillende mensen in dienst neemt of wilt nemen, dan kan je dus aardig wat tijd kwijt zijn aan het opstellen van al deze contracten. Helemaal als het gaat om verschillende functies en contracten, en de één voor bepaalde tijd werkt, de ander een minimum-urencontract heeft en nog iemand anders weer aan de slag gaat als oproepkracht. Je kunt natuurlijk proberen al die arbeidscontracten zelf op te stellen, maar je kunt dit beter uitbesteden. Veel uitzendbureaus laten het bijvoorbeeld graag over aan Payoffice omdat dat vaak resulteert in de beste persoonlijke documenten die in lastige situaties veel ongemak kunnen helpen voorkomen.

Wij doen het sámen

Als u kiest voor de backoffice ondersteuning van Payoffice dan heeft u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Dat kunnen wij geheel op uw specifieke wensen en eisen afstemmen. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar.

Backoffice ondersteuning in Eersel!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Eersel kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!