Heerlen

Ook in Heerlen tot uw dienst

De backoffice is meer dan alleen salarisadministratie. Het gaat om ziekte- en verzuimbegeleiding, urenregistratie, wetswijzigingen en CAO – vraagstukken. Wanneer u in Heerlen op zoek bent naar een betrouwbare partner voor bovenstaande zaken voor al uw uitzendkrachten, kan Payoffice B.V. u op het gebied van backoffice in Heerlen van dienst zijn.

Backoffice diensten in Heerlen:ons aanbod

De arbeidsmarkt is continu in beweging. Wanneer het ene wetsvoorstel is verwerkt, wijzigt er wel wat anders in de CAO. Om u te ontzorgen van dit soort zaken, nemen wij dit graag ook in Heerlen van u over. Zodat u zich volledig kunt richten op het verwezenlijken van uw doelen. Dit brengt flexibiliteit, gemak en risicovermindering met zich mee. Wij als professioneel backofficebureau in Heerlen verzorgen onder andere de volgende taken:

  • Werving- en selectieprocedure uitzendkrachten
  • Verwerking salarisadministratie voor uitzendkrachten
  • Ontslagprocedures
  • Ziekteverzuim
  • Arbeidsongeschiktheid
  • Loonbetalingen
  • Ons eigen backoffice softwarepakket

Backoffice uitbesteding: een interessante keuze

Bij het in dienst nemen van uitzendkrachten komt een hoop kijken. De hoeveelheid administratie wordt vergroot. Ook is er de benodigde kennis van arbeidsrechtelijke en fiscale kennis nodig. Vooral ziekteverzuim kan een lastige kwestie zijn. Wanneer u kiest voor backoffice diensten in Heerlen bij Payoffice B.V., komt nagenoeg de gehele salarisadministratie voor alle uitzendkrachten in onze handen. Het enige dat u en uw uitzendkrachten hoeven te doen, is online inloggen via onze eigen software en de uren in te vullen. U ontvangt dan van ons als backofficebedrijf periodiek een overzicht van het aantal gewerkte uren, ziekteverzuim, uurtarief etc. Backoffice uitbesteding kan voor uw onderneming in Heerlen dus een interessante keuze zijn!

Ook voor freelancers

Wanneer u freelancer bent, is dat waarschijnlijk omdat u de vrijheid en zelfstandigheid van dit ondernemerschap waardeert. Ook voor freelancers in Heerlen biedt Payoffice B.V. mogelijkheden. U kunt als freelancer de keuze maken voor het uitbesteden van uw backoffice, zodat u het zelfstandig ondernemen kunt combineren met administratieve zekerheid. U blijft zelf bepalen voor wie u werkt en wanneer. Wij nemen de administratieve werkzaamheden uit handen, zodat u meer tijd overhoudt om uw opdrachten binnen te halen.

Meer weten?

Kortom: voor backoffice diensten in Heerlen maakt u met Payoffice B.V. een goede keuze. Gemak, efficiëntie en flexibiliteit in backoffice werkzaamheden staan bij ons voorop en dat altijd tegen de beste tarieven. Wilt u meer informatie over backoffice uitbesteding? Bel ons dan op 040 – 30 38 500 of mail naar info@Payoffice B.V…nl. Wij gaan graag voor u in Heerlen aan de slag!

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.