Backoffice Hoeksche Waard

Backoffice ondersteuning in de Hoeksche Waard

Backoffice Hoeksche Waard door Payoffice.

Wat veel mensen niet weten is dat Hoeksche Waard een eiland is. Onder de rook van Rotterdam en het Havengebied en pal naast het Eiland van Dordracht is het één van de Zuid-Hollandsche Eilanden en één van de drukst bevaren riviergebieden van Europa.
Bovendien vind je op het polderlandschap van de Hoeksche Waard natuurlijk veel land- en tuinbouw. Als voedselproducent, als leverancier van grondstoffen en als beheerder van natuur en landschap, levert de land- en tuinbouw een grote bijdrage aan de welvaart en aan de leefbaarheid. Veel boeren en tuinders hebben decennia oude en trotse familiebedrijven die hechten aan waarden als duurzaamheid, goed werkgeverschap en het creëren van waarde voor de samenleving. En of het nu gaat om aardappelen, aardbeien, appels, er is dagelijks veel vraag naar goed en gedreven personeel. Het hele jaar door kunnen uitzendkrachten dan ook terecht in de kassen van Hoeksche Waard. Dat kost de glastuinders echter niet alleen veel tijd en energie, het vraagt ook om expertise die ze lang niet allemaal in huis hebben.

Schoenmaker blijf bij uw leest.

Werkzaamheden die niet tot uw kernactiviteiten behoren,  kunt u het beste uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. U houdt zich bezig met uw activiteiten, wij met die van ons: het ondersteunen van uw backoffice. Terwijl u zich bezig houdt met bijvoorbeeld de werving en selectie van goed personeel, verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne eigen softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. En dat dat altijd goed verloopt, wordt aangetoond door de NEN 4400-1 certificering die bewijst dat onze financiële zaken goed op orde zijn. Op Payoffice kunt u bouwen.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in de Hoeksche Waard.

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.