KRIJG DE ADMINISTRATIE VOOR UW UITZENDKRACHTEN IN BRESKENS OP ORDE

Met backoffice Breskens houden ondernemers tijd over voor ondernemen.

Op het schone Zeeuws-Vlaanderen, waar als de dagen langer worden de bezoekersaantallen vertienvoudigen, bent u binnen uw bedrijf vast ook bekend met het werken met een flexibele personele schil. Uitzendkrachten en flexwerkers zijn voor u aan het werk in deze hoogseizoen tijden. Het zijn de maanden waarin uw personeelsbestand verveelvoudigt. Om grip te houden op de uren-, loon- en salarisadministratie van deze flexibele arbeidskrachten kunt u overwegen een backoffice uitzendbureau in Breskens in te huren. U heeft het immers al druk genoeg met uw kernactiviteiten, uw corebusiness. Schakel een vakkundig backoffice administratiebureau in in Breskens en geef (een gedeelte van) uw uitzendkrachten administratie uit handen aan Payoffice B.V. Wij zijn een betrouwbare partner in uw backoffice ondersteuning in Breskens.

ONZE BACKOFFICE DIENSTVERLENING IN BRESKENS

Bij Payoffice kunt u rekenen op echt maatwerk. Wij voeren uw backoffice ondersteuning op de manier die ú wenst. U kunt uw hele administratie aan ons uitbesteden, maar dat kan ook op onderdelen. Vertel ons uw wensen. Onze dienstverlening bestaat onder meer uit het werven en selecteren van gekwalificeerde en beschikbare uitzendkrachten. Het verwerken en beheren van hun arbeidsovereenkomsten, het verstrekken van jaaropgaven en het (op tijd) uitbetalen van hun lonen. Wij helpen u bij ontslagprocedures of bij langdurig ziekte van uw flexibele werknemers. Door uw uitzendkrachten administratie uit handen te geven, houdt u meer tijd over om u te richten op andere zaken, die ook belangrijk zijn voor u. De specialisten van Payoffice in Breskens staan graag voor u klaar. 

ICT IN DIENST VAN MAATWERK 

De backoffice experts van Payoffice worden binnen onze organisatie geholpen door het voor ons op maat gemaakt ICT-platform dat u en uw uitzendkrachten 24/7 van dienst is. Hierin zijn alle afspraken overzichtelijk en transparant terug te vinden. Beheren wij de uren-, loon- en contractadministratie en hebben wij een helpdesk ingericht voor uw vragen. Dit geautomatiseerde platform stelt ons in staat onze kwalitatieve backoffice ondersteuning goedkoop aan te bieden. Onze dienstverlening is gegarandeerd goedkoper dan wanneer u zelf deze werkzaamheden verricht of door één van uw werknemers laat verrichten. Stap daarom snel over op backoffice ondersteuning van Payoffice. Het biedt veel voordelen: 

  • Een transparante manier van werken
  • U heeft zelf de regie over uw uitzendkrachten en flexwerkers administratie
  • Meer inzicht in uw administratie
  • Minder last van stress en tijdsdruk, meer tijd voor uw kerntaken
  • Payoffice biedt de beste-prijs-garantie

BACKOFFICE ONDERSTEUNING VOOR U IN BRESKENS

Wilt u ook uw backoffice administratie uit handen geven? Payoffice B.V. staat ook in Breskens voor u klaar met backoffice ondersteuning op maat. U profiteert van meer zekerheid, flexibiliteit en rust. Neem vrijblijvend contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden. U kunt ons bellen 040 – 30 38 500 of e-mailen info@payoffice.nl.