• Home
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
MENUMENU
  • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp'er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Een eigen uitzendbureau beginnen
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Academy
  • Informatie
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte

Faq ZZP’ers

Ook voor de ZZP’er biedt backoffice ondersteuning heel wat voordelen.

U blijft uw eigen opdrachten werven bij uw opdrachtgever, maar de afdrachten en de facturatie doen wij allemaal. Veelal word dit vergeten of bewust genegeerd vanwege de kosten als u alles in eigen beheer doet.

Wat is het voordeel voor een freelancer als hij gebruik maakt van backoffice ondersteuning?

Bij backoffice ondersteuning bent u verzekert van wekelijkse betalingen , tevens nemen wij uw debiteurenbeheer over zodat u nooit meer achter uw geld aan hoeft te gaan.

Moet ik een weekbriefje invullen?

Ja ! Uw weekbriefje moet online worden ingevuld in uw gedeelte van de online portal, deze online briefjes dienen ten alle tijden voor woensdagavond 24.00 worden ingevuld. Na deze tijd sluit de portal automatisch en is het niet meer mogelijk om het briefje van de desbetreffende week in te vullen.

Wanneer het  toch mocht gebeuren dat u het weekbriefje bent vergeten in te vullen dan moet u contact opnemen met Payoffice B.V.

Wanneer worden mijn facturen uitbetaald?

Bij Payoffice B.V. betalen wij uw factuur uit per week-, maand- of vierwekelijks. De verwerking van de uren gebeurd via onze online portal.

Wanneer ontvang ik mijn facturen?

U ontvangt uw creditfactuur in de online portal zodra de vergoeding naar u is overgemaakt naar uw rekening , dus u ontvangt uw creditfactuur eens per week,vier weken of maand. 

Wat gebeurd er als ik ziek of arbeidsongeschikt word?

Als u door ziekte niet in staat bent de werkzaamheden te verrichten dan geeft u dit persoonlijk door aan Payoffice B.V. en aan de opdrachtgever. Weer beter? Dan vernemen wij dit ook graag.

De verantwoordelijkheid van het doorbetalen van uw salaris ligt bij u zelf.  


Daarom Payoffice B.V.

  • Wij helpen U met de backoffice
  • Deskundig personeel
  • Uw focus blijft gericht op het ondernemen
  • Uw salarisadministratie keurig geregeld
  • Wij zijn een betrouwbare, vakkundige partner in backoffice ondersteuning
  • Altijd scherpe tarieven
  • NEN 4400-1 certificering
  • G-rekening
  • Kredietverzekering
  • VCU certificering
  • Home
  • Backoffice ondersteuning
    ▼
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      ▼
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp’er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Wat kan backoffice ondersteuning voor een zzp’er betekenen?
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Informatie
    ▼
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    ▼
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    ▼
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
  • Steden
  • Provincies
  • Branches
  • Linkpartners
  • Cookie verklaring
  • Privacy Policy

© 2021 Alle rechten voorbehouden

PayOffice B.V.

Stratumsedijk 29 040 - 30 38 500
5611 NB Eindhoven info@payoffice.nl
KVK 75586304 BTW NL860332020B01