Ook voor de ZZP’er biedt backoffice ondersteuning heel wat voordelen.

U blijft uw eigen opdrachten werven bij uw opdrachtgever, maar de afdrachten en de facturatie doen wij allemaal. Veelal word dit vergeten of bewust genegeerd vanwege de kosten als u alles in eigen beheer doet.

 

Bij backoffice ondersteuning bent u verzekert van wekelijkse betalingen , tevens nemen wij uw debiteurenbeheer over zodat u nooit meer achter uw geld aan hoeft te gaan.

Ja ! Uw weekbriefje moet online worden ingevuld in uw gedeelte van de online portal, deze online briefjes dienen ten alle tijden voor woensdagavond 24.00 worden ingevuld. Na deze tijd sluit de portal automatisch en is het niet meer mogelijk om het briefje van de desbetreffende week in te vullen.

Wanneer het toch mocht gebeuren dat u het weekbriefje bent vergeten in te vullen dan moet u contact opnemen met Payoffice B.V.

Bij Payoffice B.V. betalen wij uw factuur uit per week-, maand- of vierwekelijks. De verwerking van de uren gebeurd via onze online portal.

U ontvangt uw creditfactuur in de online portal zodra de vergoeding naar u is overgemaakt naar uw rekening , dus u ontvangt uw creditfactuur eens per week,vier weken of maand.

Als u door ziekte niet in staat bent de werkzaamheden te verrichten dan geeft u dit persoonlijk door aan Payoffice B.V. en aan de opdrachtgever. Weer beter? Dan vernemen wij dit ook graag.

De verantwoordelijkheid van het doorbetalen van uw salaris ligt bij u zelf.