Backoffice

Backoffice ondersteuning voor wie?

Payoffice B.V. biedt backoffice ondersteuning voor werkgevers. Dit is een zeer effectieve service voor werkgevers, wij houden ons bezig met backoffice werkzaamheden van uw bedrijf en dit kunnen wij geheel uit handen nemen.

Spreekt dit u aan en wilt u zich volledig ontzorgen en kunnen richten op uw core business? 

Ons backofficebureau de ideale keuze voor uw bedrijf. Wij bieden u volledig gecertificeerde backofficebureau services. Daarbij kijken wij verder dan alleen het uitzendbureau en de daarbij behorende administratie en het debiteurenbeheer.

Voordelen backofficebureau voor bedrijven

Backoffice ondersteuning voor bedrijven kent een groot aantal voordelen. Wij richten ons op de corebusiness met backoffice, zoals het verzorgen van de loonadministratie en salarisadministratie en de werkzaamheden worden uitgevoerd onder uw eigen bedrijfsnaam/logo. Er is altijd een deskundige helpdesk aanwezig die u kan voorzien van de nodige antwoorden.

Heeft u ooit backoffice overwogen als onderdeel van uw bedrijfsproces? Ontdek meer over backoffice.

Wij brengen de backoffice terug en bieden effectieve (en vaak globale) backoffice-oplossingen: wij kunnen u helpen met financiën, juridische zaken, human resources en backoffice voor marketing. Het backoffice-pakket wordt speciaal ontwikkeld om te voldoen aan uw backoffice nodig heeft.

Backoffice ondersteuning voor bedrijven heeft een groot aantal voordelen. Wij richten ons met backoffice op de core business, zoals het verzorgen van de salaris- en salarisadministratie en de werkzaamheden worden uitgevoerd onder uw eigen bedrijfsnaam/logo.

Tevens elk andere branche

Of je je nou richt op de horeca, op de bouw of bijvoorbeeld op de transportsector, aan Payoffice kan je snel en gemakkelijk de backoffice van je onderneming uitbesteden.

Ongeacht de branche waarin je werkzaam bent. Met al onze kennis en ervaring én ons ultramoderne software pakket, zijn wij in staat om maatwerk te leveren.

Of het nu gaat om schoonmakers of scheepsbouwers, leraren of zorgpersoneel, Payoffice maakt de backoffice voor iedereen makkelijk en overzichtelijk. Dat deden wij inmiddels al in onderstaande branches.

Backoffice uitbesteden

Als u gebruik maakt van de backoffice ondersteuning van Payoffice B.V. dan hoeft u zich alleen maar bezig te houden met de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij nemen alle backoffice werkzaamheden van uw bedrijf over. Daarbij kunt u denken aan de werving- en selectieprocedure van uitzendkrachten en alle administratieve werkzaamheden.

Wilt u graag weten wat Payoffice B.V. voor u kan betekenen en wat de voordelen zijn voor uw onderneming als u voor het uitbesteden van uw backoffice kiest? Neemt u dan nu contact met ons op, zodat wij u van dienst kunnen zijn en uw vragen kunnen beantwoorden. Payoffice B.V. staat altijd voor u klaar en ook voor een geheel vrijblijvend adviesgesprek zijn wij er voor u!

Vraag een offerte aan

Er kan geheel vrijblijvend een offerte aan worden gevraagd, zodat u weet waar u aan toe bent. Neem contact op voor een offerte op maat. Op kantooruren zijn wij bereikbaar op tel.

040 – 30 38 500.

Backofficeprocessen

Backoffice werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve en financiële werkzaamheden. Dit soort werk wordt voornamelijk uitgevoerd door administratief personeel met behulp van computers. De belangrijkste taak binnen deze functie is ervoor te zorgen dat een organisatie haar financiële en administratieve transacties kan verwerken, waarvoor er verantwoordelijke werknemers zijn op alle niveaus van de organisatie. De reden waarom backofficeprocessen niet kunnen worden geautomatiseerd als gevolg van de huidige technologische beperkingen, ook al zouden deze taken wel kunnen worden geautomatiseerd, is dat hiervoor specifieke vaardigheden vereist zijn (bijv. talenkennis).

Een overschrijving is een veel voorkomend voorbeeld van een standaardbewerking binnen de financiële afdeling. Binnen dit proces moet meerdere mens-tot-mens communicaties plaatsvinden voordat een betalingsbevoegde persoon geld via elektronische kanalen naar geautoriseerde ontvanger(s) stuurt of vice versa. Dit hele proces kan gemakkelijk worden geautomatiseerd omdat de elektronische communicatie tussen betalingsverzender en ontvanger kan een standaardproces worden ondergebracht.

Een complexer geval is het opstellen van een factuur door een boekhouder. Het aanmaken van een factuur vereist verschillende stappen. Eerst is de klant geïdentificeerd en is hem meegedeeld dat hij binnen enkele dagen een factuur in zijn mailbox zal ontvangen. Ten tweede moet de boekhoudkundige afdeling de informatie over de klant voor deze factuur voorbereiden (b.v. naam adres enz.), uitzoeken hoeveel geld reeds betaald had moeten zijn, indien dit het geval is, hoe de rente op achterstallige betalingen wordt berekend en soortgelijke taken die uren of zelfs dagen kunnen duren, afhankelijk van een bepaalde situatie in een bepaalde bedrijfsorganisatie met haar eigen cultuur enz. Ten derde, wanneer alle relevante informatie over de klant en het contract met de boekhouder maakt een factuur, die verschillende mens-machine-processen doorloopt tot hij wordt afgedrukt en naar de klant gestuurd. Deze machinale processen omvatten het uitzoeken hoeveel moet worden gevraagd voor een product of dienst enz.

Voorraadbeheer is een ander voorbeeld van een proces dat kan worden geautomatiseerd omdat er standaardmanieren zijn om het te doen. U hoeft alleen maar uit te zoeken welke producten gewenst zijn (b.v. pennen), hoeveel er besteld moeten worden, waar ze vandaan komen (d.w.z. of ze binnen uw organisatie kunnen worden gekocht), enz. en al deze gegevens in te vullen door het reeds vastgestelde standaardproces voor deze bewerking te volgen. Het resultaat van een dergelijke actie zal zijn dat een nieuwe voorraad pennen in een inventarissysteem wordt ontvangen en wordt ingevoerd. Het inventarissysteem zelf zal een lijst van artikelen en hun huidige locatie hebben, die wordt bijgewerkt naar gelang van de binnenkomende producten. Er kan een geautomatiseerd proces worden gecreëerd, waarbij alle nieuwe binnenkomende producten automatisch in dit inventarissysteem worden ingevoerd. Met andere woorden, machines hoeven geen order te ontvangen van een centrale computer of van enige andere bron om iets te produceren, aangezien zij al weten wat/hoeveel zij moeten produceren omdat dit van tevoren in hen is geprogrammeerd door een mens.

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.