Backoffice uitzendbureau zorgsector

Kies voor kwaliteit bij een backoffice partner

In de zorgsector is de vraag groot en het aantal beschikbare zorgprofessionals in de zorginstellingen kan dat nauwelijks bijbenen.

Als uitzendondernemer bent u daarom het eerste aanspreekpunt om pieken in de zorgvraag te helpen opvangen. Om aan die vraag te kunnen voldoen houdt u zich het liefst bezig met het werven en selecteren van zorgmedewerkers. Maar de praktijk leert dat veel tijd gaat zitten in het opstellen en verwerken van contracten en overeenkomsten en het voeren van een loonadministratie.

Deze taken kunt u daarom beter uitbesteden aan een betrouwbare partner als Payoffice B.V. die hierin is gespecialiseerd. Zo ontstaat er bij u meer ruimte en aandacht voor uw kerntaken en voor de groei van uw onderneming.

Eigen uitzendbureau in de zorg starten

– Werven en selecteren van uw flexpersoneel;
– Opstellen van arbeidscontracten;
– Uren-, loon- en salarisadministratie, incl. jaaropgaven;
– Hulp bij ontslagprocedures en langdurig ziekte;
– Loondoorbetalingen/verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid;
– Verwerking van CAO– en wetswijzigingen;
– Contact onderhouden met uw flexkrachten;
NEN 4400-1 certificering;
– G-rekening;
– Kredietverzekering.

Backoffice uitbesteden

Denkt u aan het starten van een eigen uitzendbureau in de zorg of bent u net begonnen? Ook dan kunt u de gehele of gedeeltelijke backoffice (tijdelijk) uitbesteden. Zo houdt u tijd over voor het werk waarin u gespecialiseerd bent: werving en selectie. Bovendien dicht u ook de juridische valkuilen af, die ongetwijfeld op uw pad komen bij het werken met flexkrachten.


Op deze manier zijn veel van onze klanten begonnen met hun uitzendonderneming. In bijna alle gevallen hebben zij inmiddels een goedlopend uitzendbureau. Daarbij verzorgen wij nog steeds hun backoffice ondersteuning omdat velen, zo geven zij aan, dat zelf niet goedkoper of beter kunnen.

Voordelen van uw backoffice uitzendbureau in de zorg

De backoffice ondersteuning in de zorg van Payoffice biedt u naast tijdwinst nog veel andere voordelen.

– Wij verzorgen de financiering van de loonkosten.
– U krijgt wekelijks de marge uitgekeerd.
– Alle arbeidscontracten en overeenkomsten worden door ons opgesteld en beheerd.
– Wij zorgen dat alle contracten getekend worden en slaan deze altijd digitaal op.
– Alle risico’s tot en met het ziekteverzuim zijn voor ons.
– Gebruik van ons online HRM-platform zit bij de prijs inbegrepen.
– Urenbriefjes kunnen digitaal in ons systeem worden ingevuld en zijn altijd raadpleegbaar.
– Online zijn 24/7 de antwoorden op veel gestelde vragen te vinden.
– Wij verlonen wekelijks, 4 wekelijks of maandelijks uw zorgpersoneel
– Heeft u tijdelijk minder werk, dan kunnen wij uw uitzendkrachten elders aan het werk houden en blijven zij toch ook voor uw organisatie behouden.

Allemaal redenen voor zowel u, als voor het zorgpersoneel dat voor u werkt, om te kiezen voor een betrouwbare backoffice partner zoals Payoffice.

Betere-prijs-garantie

Door onze vergaande automatisering, onze ruime ervaring in de zorgsector en onze grote poule aan zorgpersoneel kunnen wij u ook een zeer scherp tarief aanbieden. Zo hanteren wij de betere-prijs-garantie. Wij garanderen u dat u voor onze kwalitatief hoogwaardig backoffice ondersteuning in de zorg nergens minder betaalt.

Heeft bovenstaande u voldoende overtuigd onze backofficeondersteuning eens nader onder de loep te nemen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op, wij geven graag antwoord op al uw vragen.

Wij werken met een door ons ontwikkeld ICT-platform. Dit biedt ons de mogelijkheid u het maatwerk te leveren dat wij graag willen. Binnen dit geautomatiseerde systeem regelen onze klanten, zorgaanbieders en uw medewerkers alles en hebben zij inzage in alle overeenkomsten, facturen, urenbriefjes en loonstroken.

Alle overeenkomsten worden na het invullen van de relevante gegevens automatisch opgesteld en voor digitale ondertekening aangeboden.

Wat wij vaak van onze klanten terug horen, is dat ons systeem heel eenvoudig is in gebruik. Maar daarnaast biedt het toch de mogelijkheid specifieke afspraken vast te leggen als dat nodig is. Het gebruiksgemak zorgt er ook voor dat u uw klanten en medewerkers zelf kunt ondersteunen zonder onze hulp. Hulp die natuurlijk altijd beschikbaar is als dat wél nodig is.

backoffice administratie