Welke contractvorm heeft u?

Voor elke arbeidsovereenkomst een backoffice constructie

Er bestaan enorm veel verschillende contractvormen. Wist u dat alle deze diverse arbeidsovereenkomsten probleemloos opgenomen kunnen worden in de backoffice ondersteuning bij Payoffice B.V.? Wij geven u graag inzicht in de diverse contracten en leggen u graag uit hoe wij, als gespecialiseerd bedrijf in backoffice ondersteuning, deze geschikt kunnen maken voor uw bedrijf of onderneming. Lees verder of maak direct een afspraak met ons om over te stappen op onze backoffice ondersteuning.

Verschillende soorten contracten

Kortweg gezegd bestaan de volgende varianten arbeidsovereenkomsten:

  • Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract)
  • Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (flexibel contract)
  • Uitzendovereenkomst (flexibel contract)
  • Detacheringsovereenkomst (flexibel contract)
  • Modelovereenkomst (flexibel contract)
  • Oproepovereenkomst (flexibel contract)

Deze contracten zijn natuurlijk ook nog op te delen in fulltime en parttime arbeidsovereenkomsten. Fijn om te weten is dat bij het uitbesteden van uw backoffice zowel de contracten voor bepaalde als onbepaalde tijd opgenomen kunnen worden. Zelfs uitzend- en detacheringsovereenkomsten zijn prima in te passen in een backoffice constructie. Dit maakt deze werkvorm zeer geschikt voor ZZP’ers!

Voer de gewerkte uren eenvoudig in

Vraagt u zich af hoe het kan dat vrijwel alle contracten geschikt zijn voor een backoffice ondersteuning? Dat komt omdat we gebruik maken van zeer gebruiksvriendelijke software. Hierin geeft u eenvoudig aan hoeveel uren u of uw werknemers gewerkt hebben. Verandert er iets in het aantal contracturen? Is een medewerker ziek? Of neemt een medewerker verlof op? Dit is allemaal heel snel en simpel in te voeren in dit systeem. De software en onze specialisten zorgen ervoor dat iedereen tijdig en correct wordt uitbetaald. Of u of uw medewerkers nou fulltime, parttime, vast of flexibel werken.

Profiteer van financieel voordeel

Wist u al dat backoffice ondersteuning u ook veel financieel voordeel kan bieden? Neem bijvoorbeeld het uitbetalen van zieke werknemers. Wij zorgen ervoor dat deze medewerkers uitbetaald worden, zonder dat u ons daarvoor hoeft te betalen. U betaalt ons namelijk alleen voor de gewerkte uren die ingevoerd zijn in onze software! Wordt er niet gewerkt, dan hoeft u ons dus ook niet te betalen. Heeft u medewerkers in dienst met een nuluren- of een min-max-contract? Ook dan is het uitbesteden van uw backoffice dus een prima oplossing.

Laat uw contract ook opnemen en kies voor backoffice ondersteuning

Bent u er ook van overtuigd dat backoffice ondersteuning altijd uitkomst biedt? Ongeacht welk contract u heeft? Bel dan naar 040 – 30 38 500, stuur een e-mail naar info@payoffice.nl of laat een bericht achter op ons online contactformulier. Wij verwerken en beheren graag uw arbeidsovereenkomst in onze  backoffice constructie!