Alles over backoffice ondersteuning voor ZZP’ers

Backoffice ondersteuning voor de ZZP’er

Wilt u als ZZP’er uw backoffice uitbesteden? Heel verstandig. Backoffice ondersteuning biedt zelfstandigen en freelancers erg veel voordelen. Wellicht bent u daar ook al wel van overtuigd. Maar wij begrijpen het ook heel goed dat u misschien nog met bepaalde vragen rondloopt. Daarom leggen wij u in dit artikel graag meer uit over wat backoffice ondersteuning bij Payoffice B.V. voor u als ZZP’er betekent.

Eerst even de voordelen

Als u als ZZP’er overstapt op backoffice ondersteuning, draagt u al uw arbeidsrechtelijke en fiscale risico’s aan ons over. U geniet daardoor van het beste van beide werelden. U behoudt namelijk uw vrijheid en flexibiliteit als zelfstandige, maar u geniet ook gegarandeerd van salaris door ons bedrijf. Onze specialisten maken altijd op tijd en volledig volgens uw overeenkomsten uw salaris naar u over. Ook als u ziek bent! Wij verzorgen dan namelijk gewoon de loondoorbetaling. Ook zorgen wij voor een passende re-integratie en schakelen we bedrijfsartsen en een arbodienst in. De uitvoering van alle zaken omtrent de ziektewet hebben wij aan een gespecialiseerde verzekeraar uitbesteed. Andere voordelen voor u als  ZZP’er met backoffice ondersteuning is dat u verzekerd bent door de Werkloosheidwet en de WIA. U bouwt een mooi pensioen op via ons en u hoeft niet meer achter uw geld aan, omdat wij uw debiteurenbeheer overnemen.

Ontdek de antwoorden op uw vragen

Ook al bent u zich bewust van de grote voordelen die backoffice ondersteuning ZZP’ers te bieden heeft, wij snappen heel goed dat u alsnog wat vragen heeft. Deze beantwoorden wij uiteraard graag voor u. Vraagt u zich bijvoorbeeld af of u straks weekbriefjes moet invullen om uw uren aan ons door te geven? Inderdaad, dit is het geval. Via onze gebruiksvriendelijke online portal kunnen deze wekelijks ingediend worden, vóór maandagavond 00.00 uur. De portal sluit na dit moment automatisch. Vergeet u het een keer? Neem dan direct contact met ons op. Een andere vraag die ons vaak gesteld wordt, is wanneer de uitbetaling plaatsvindt. Dit hangt af van uw opdracht, overeenkomst en wensen. Het kan wekelijks, maandelijks of vierwekelijks. Uw vakantiegeld wordt in mei overgemaakt, de vakantie-uren kunt u naar uw eigen wens opnemen. Heeft u meer vragen? Neem dan contact met ons op.

Schakel ons in als u backoffice ondersteuning wenst als ZZP’er

Wilt u meer weten over backoffice ondersteuning voor ZZP’ers? Neem dan contact met ons op via 040 – 30 38 500, info@payoffice.nl of laat een bericht achter via ons online contactformulier. Wij nemen u graag mee in de wereld van backoffice ondersteuning!