• Home
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
MENUMENU
  • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp'er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Een eigen uitzendbureau beginnen
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Academy
  • Informatie
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte

Waarom backoffice uitbesteden juist nú zo verstandig is

De wereld staat bol van de spanningen. En niet alleen de mondiale economie kraakt en steunt, juist op lokaal niveau zijn de gevolgen van de Corona-pandemie sterk voelbaar. Kleinere en middelgrote ondernemingen moeten alles uit de kast halen om hun bedrijf gezond te houden. Dat lijkt soms dweilen met de kraan open.   

Met de aldoor wisselende maatregelen van het kabinet wordt er een enorm beroep gedaan op de vindingrijkheid van ondernemers. Geen branche lijkt de Corona-dans te ontspringen en bij het begin van de voorspelde ‘tweede golf’ staat al veel bedrijven het water aan de lippen. Het wachten op een zoveelste noodpakket duurt voor velen misschien nét te lang.    

Bovendien zijn de risico’s juist nu groot. Het onderlinge vertrouwen in een veelbelovend 2020 is omgeslagen in een onheilspellend onderbuikgevoel dat ‘het allemaal wel eens vreselijk fout kan gaan’. Uw debiteuren staan onder druk, uw klanten komen minder vaak en uw personeel blijft langer thuis dan u lief is. Corona raakt ons allemaal. Maar de ondernemers vangen wel héél veel klappen…

Backoffice uitbesteden: meer aandacht aan uw bedrijf

Een ondernemer moet de handen nu vrij hebben. In deze rumoerige tijden is het juist zaak dat een ondernemer zich kan focussen op de kansen die er nog wél liggen. Door administratieve werkzaamheden zoals de salarisadministratie en loonadministratie uit handen te geven,  houdt een ondernemer meer tijd over om zijn bedrijf ‘corona-proof’ te krijgen en te houden.

Payoffice B.V. biedt bedrijven volledig geautomatiseerde en gecertificeerde backoffice services. Wij verzorgen uw salaris- en loonadministratie, wij ondersteunen bij de werving en selectie van uitzendkrachten, wij helpen u met de urenregistratie en het opstellen van jaaropgaven en we kunnen u nog veel meer activiteiten uit handen nemen waar u juist nú de tijd niet voor heeft.

Benieuwd naar onze backoffice activiteiten en de tarieven die wij hanteren voor uw organisatie? Neem contact op voor een offerte op maat.

Op kantooruren zijn wij bereikbaar op tel. 040 – 30 38 500.

Daarom Payoffice B.V.

  • Wij helpen U met de backoffice
  • Deskundig personeel
  • Uw focus blijft gericht op het ondernemen
  • Uw salarisadministratie keurig geregeld
  • Wij zijn een betrouwbare, vakkundige partner in backoffice ondersteuning
  • Altijd scherpe tarieven
  • NEN 4400-1 certificering
  • G-rekening
  • Kredietverzekering
  • VCU certificering
  • Home
  • Backoffice ondersteuning
    ▼
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      ▼
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp’er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Wat kan backoffice ondersteuning voor een zzp’er betekenen?
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Informatie
    ▼
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    ▼
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    ▼
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
  • Steden
  • Provincies
  • Branches
  • Linkpartners
  • Cookie verklaring
  • Privacy Policy

© 2021 Alle rechten voorbehouden

PayOffice B.V.

Stratumsedijk 29 040 - 30 38 500
5611 NB Eindhoven info@payoffice.nl
KVK 75586304 BTW NL860332020B01