Backoffice callcenters

  • Werving- en selectieprocedure geschikte uitzendkrachten

  • Jaaropgaven

  • Ontslagprocedures

  • Salarisadministratie

  • CAO- en wetswijzigingen

  • Loondoorbetaling bij ziekte

  • Opstellen van arbeidscontracten

  • Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen

  • Contacten onderhouden

Kies voor backoffice ondersteuning voor uitzendkrachten van uw callcenter

Backoffice callcenters door payoffice.nl

Een callcenter is een prachtig voorbeeld van een gestroomlijnde organisatie: het vloeroppervlak wordt optimaal benut, de ene call volgt de andere op, tickets worden snel gelogd en er heerst een sfeer van optimisme en armen-uit-de-mouwen.

In het belang van efficiëntie is het logisch dat callcenters zoveel mogelijk randzaken uitbesteden. Zo ook de gehele werving- en selectieprocedure van uitzendkrachten en de daarbij behorende salarisadministratie. Of u nu al wel of nog niet een bedrijf voor uw backoffice ondersteuning hiervoor inhuurt, Payoffice B.V. is de meest interessante partner vanwege een excellente combinatie tussen prijs en kwaliteit. Zo nemen wij de volgende verantwoordelijkheden en zorgen van u over, zodat u zich volledig op uw kernactiviteiten kunt focussen:

  •  
  •  

Uw online backoffice ondersteuning

Als een bedrijf dat gespecialiseerd is in backoffice ondersteuning speciaal voor uitzendkrachten werken wij graag met callcenters. Dat heeft o.a. te maken met de overeenkomsten die wij in onze organisaties zien. Waar andere bedrijven log zijn en ouderwets te werk gaan, hebben wij het bedrijfsmodel van de callcenters gebruikt om onze efficiëntie te maximaliseren. Dat betekent dat wij een eigen softwarepakket gebruiken om onze klanten zoveel mogelijk op afstand te kunnen bedienen. Hierin geven uw uitzendkrachten hun uren door en zien zij eerdere loonstrookjes in. Ook wij telefoneren veel; wanneer u met ons in zee gaat, kunnen uw uitzendkrachten met vragen telefonisch (of per e-mail) bij ons terecht. Dat scheelt u heel veel tijd en zorgen.

Gegarandeerd de betere prijs

Veel bedrijven hanteren veel te hoge prijzen voor backoffice ondersteuning. Wij factureren onze klanten wekelijks een bedrag dat gebaseerd is op het totale brutoloon in het betreffende bedrijf, vermenigvuldigd met de betere omrekenfactor van Nederland. Hierdoor hebben wij een betere prijs!
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via 040 – 30 38 500. Bel ons vandaag nog, zodat wij direct aan de slag kunnen met de backoffice ondersteuning van uw callcenter!

Terugbelverzoek

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.