U heeft het maar druk met uw groothandel. En dat is geen wonder, want er komt heel wat kijken bij het runnen van een magazijn, opslag- en distributiecentrum. Om er zeker van te zijn dat u de hoogste kwaliteit aflevert en maximale efficiëntie hanteert, is het verstandig om randzaken zoals het werven en selecteren van geschikte uitzendkrachten en de daarbij behorende loonadministratie uit te besteden. Deze vervelende klussen kunt u prima door een externe partij laten opknappen – een bedrijf dat gespecialiseerd is in backoffice ondersteuning voor uitzendkrachten. Payoffice B.V. is zo’n partij. Wij kunnen uw werving- en selectieprocedure voor uitzendkrachten en de salarisadministratie hiervoor op ieder moment van het jaar van u overnemen en dragen daarbij zorg voor allerlei gerelateerde activiteiten en verplichtingen. Denk hierbij aan de volgende zaken:
Dus waar wacht u nog op? Neem nu meteen contact met ons op via 040 – 30 38 500 voor een afspraak en een vrijblijvende offerte. Kies ook voor onze backoffice ondersteuning in de groothandel!
Wilt u uw backoffice voor al uw uitzendkrachten uitbesteden aan een bedrijf dat uw groothandel op financieel-administratief vlak kan bijstaan? Vanzelfsprekend vraagt u zich dan af waar u op moet letten bij het kiezen van zo’n bedrijf. Wij moeten eerlijk bekennen dat wij onze concurrentie niet nauwkeurig bestudeerd hebben, omdat wij ons vooral focussen op het stroomlijnen van onze eigen bedrijfsvoering. Daarin zijn wij erg ver gegaan, met o.a. een in huis ontwikkeld softwarepakket, speciaal voor ons en onze klanten.
Gaat u met ons in zee, dan krijgt u hier ook toegang toe. Via dit online programma kunnen uw uitzendkrachten hun gewerkte uren doorgeven en eerdere loonstrookjes inzien. Doordat wij op afstand werken, kunnen wij heel wat kosten besparen. Ook voor vragen zijn wij prima telefonisch of per e-mail bereikbaar. Zo heeft u heel wat zorgen minder, met als resultaat dat u zich volledig op uw groothandel kunt concentreren.