UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN HEEMSTEDE

De backoffice is het hart van elke uitzendbureau. De backoffice omvat alle administratieve, financiële en juridische zaken zoals de verloning van werknemers en facturatie aan klanten; tijdrovende werkzaamheden die veel zorgvuldigheid vragen. Als u de backoffice uitbesteedt aan Payoffice nemen wij deze werkzaamheden van u over. Dat scheelt niet alleen heel veel tijd, maar ook zorgen. Met uw handen vrij, kunt u zich volledig concentreren op uw eigen kernactiviteiten.

De administratie is bovendien een belangrijke kostenpost voor een uitzendbureau. Er is veel geld mee gemoeid en de gegevens worden door de Belastingdienst voortdurend nauwkeurig gecontroleerd. Alle reden om uw salarisadministratie goed bij te houden. Dat vraagt echter veel tijd en veel energie die u liever besteedt aan uw eigen prioriteit: het matchen van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt.

Loonadministratie kost veel tijd. En geld!

Ongeacht het aantal uitzendkrachten dat u momenteel op de loonlijst heeft staan, kost de loonadministratie veel tijd. Zij dienen maandelijks of wekelijks nauwkeurig te worden betaald, sommigen worden doorbetaald bij ziekte, nieuwe uitzendkrachten hebben een contract nodig, het is maatwerk. Als u dan ook nog eens rekening dient te houden met de CAO– en wetswijzigingen, is het logisch dat u deze activiteiten het liefst uitbesteedt. Aan een betrouwbare partij.

Payoffice biedt op een efficiënte en professionele manier ondersteuning bij uw loon- en salarisadministratie. Wij zijn landelijk actief en dankzij ons eigen softwarepakket heeft u, net als uw uitzendkrachten in Den Haag, toegang tot alle relevante informatie en is het mogelijk om wijzigingen door te geven. Telefonisch staan wij ter beschikking om uw vragen én die van uw uitzendkrachten te beantwoorden. Dat betekent voor u veel minder zorgen, een flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw flexibele medewerkers tevreden aan het werk te houden.

Voordelen van uitbesteden

In een geheel vrijblijvend onderhoud lichten wij graag toe wat Payoffice voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Urenbriefjes goed geregeld;

  • Verloning en facturatie altijd in orde;

  • Voldoen aan de certificeringseisen;

  • Altijd toegang tot kennis van de actuele wet- en regelgeving;

  • Contractbeheer uitbesteed.

Backoffice ondersteuning in Heemstede!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Heemstede kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!