• Home
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
MENUMENU
  • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp'er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Een eigen uitzendbureau beginnen
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Academy
  • Informatie
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte

Backoffice ondersteuning Tips

Hoe u tijd en energie kunt besparen

Het uitbesteden van uw backoffice maakt het u mogelijk meer tijd en energie in uw corebusiness te steken. De specialisten van Payoffice B.V. weten dit als geen ander. Backoffice ondersteuning via ons is voordelig, transparant en zorgvuldig. Bovendien kunt u het precies zo inrichten als u zelf wilt. Backoffice ondersteuning is namelijk nooit standaard. Het is belangrijk goed te bepalen hoe u alles geregeld wilt hebben. Wij geven u graag enkele tips mee, zodat u straks precies aan ons kunt doorgeven wat u van ons verwacht. Wij stellen dan precies die backoffice ondersteuning voor u op, zoals u die voor ogen heeft.

Hoe en wanneer worden uw werknemers betaald?

Onze eerste twee tips betreffen het uitbetalen van uw werknemers. Afhankelijk van uw onderneming is het belangrijk af te stemmen hoe u uw werknemers wilt betalen. Zat u te denken aan een uurloon? Of laat u uw krachten liever tekenen voor een vast salaris? Laat onze specialisten op het gebied van backoffice ondersteuning u helpen bij uw keuze. Dit geldt ook voor de frequentie van uitbetaling. Zo kunt u kiezen voor wekelijks, maandelijks of per vier weken. Weet u al wat uw voorkeur heeft? Geef dit dan door aan ons backoffice experts. Heeft u nog geen idee? Laat ons u dan helpen.

Hoe houd ik alles digitaal op orde?

Onze twee volgende tips hebben betrekking op het verwerken van de salarisadministratie. Voordat u begint met het uitbesteden van uw backoffice is het verstandig deze twee zaken voor uzelf duidelijk te krijgen. Kies voor een digitaal systeem om daar al uw zaken in te registreren. Weet u nog niet welk systeem het meest ideaal is? Onze professionals in backoffice ondersteuning tonen u graag wat er zoal mogelijk is qua digitalisering. Ook geven wij tips over het volgende punt: het op orde houden van uw administratie. Want ook al besteedt u straks wellicht al uw financiële zaken en backoffice uit; het is nooit verkeerd uw corebusiness ook goed op orde te houden. Maak bijvoorbeeld specifieke mappen aan op jaartal, opdrachtgever of project.

Houd onze tips centraal

Kortom, als u wilt kiezen voor het uitbesteden van uw backoffice, dan is het verstandig onze tips nu alvast uit te werken. Bedenk wat uw plannen zijn als het gaat om de:

  • Manier van uitbetaling
  • Frequentie van uitbetaling
  • Digitalisering van uw administratie
  • Structuur van uw financiële administratie
  • Extra vergoedingen zoals verzekeringen en reiskosten

Wij zien uw voorkeuren graag tegemoet!

Als u bovenstaande punten in kaart heeft gebracht, dan bespreken wij graag wat uw mogelijkheden zijn voor backoffice ondersteuning!

Daarom Payoffice B.V.

  • Wij helpen U met de backoffice
  • Deskundig personeel
  • Uw focus blijft gericht op het ondernemen
  • Uw salarisadministratie keurig geregeld
  • Wij zijn een betrouwbare, vakkundige partner in backoffice ondersteuning
  • Altijd scherpe tarieven
  • NEN 4400-1 certificering
  • G-rekening
  • Kredietverzekering
  • VCU certificering
  • Home
  • Backoffice ondersteuning
    ▼
    • Backoffice ondersteuning
    • Backoffice ondersteuning in de zorgsector
      ▼
      • Backoffice uitzendbureau in de zorgsector
      • Zzp’er zorgsector
    • Wat is een backoffice constructie?
    • Wat houdt backoffice ondersteuning in?
    • Wat kan backoffice ondersteuning voor een zzp’er betekenen?
    • Voordelen van backoffice ondersteuning
    • Nadelen van backoffice ondersteuning
    • Minimumloon 2021
  • Informatie
    ▼
    • Backoffice ondersteuning bedrijven
    • Backoffice uitbesteden
    • Salarisadministratie uitbesteden
  • Tarieven
    ▼
    • Backoffice ondersteuning: gegarandeerd de betere tarieven
    • Betere prijs garantie
  • Faq
    ▼
    • Faq uitzendkrachten
    • Faq werkgevers
  • Offerte
  • Nieuws
  • Contact
PayOffice
  • Steden
  • Provincies
  • Branches
  • Linkpartners
  • Cookie verklaring
  • Privacy Policy

© 2021 Alle rechten voorbehouden

PayOffice B.V.

Stratumsedijk 29 040 - 30 38 500
5611 NB Eindhoven info@payoffice.nl
KVK 75586304 BTW NL860332020B01