Apeldoorn: besteed uw backoffice voor uitzendkrachten uit

Backoffice Apeldoorn haalt je veel werk uit handen.

Elke organisatie, dus ook de uwe, krijgt met activiteiten te maken die niet direct bijdragen aan de omzet. Denk bijvoorbeeld aan het schoonmaken van de werkplekken en het uitbetalen van de lonen. Slimme ondernemers en managers kennen echter het Nederlandse gezegde ‘schoenmaker, hou je bij je leest’. Daarom besteden ze dit soort werkzaamheden (zoals loonadministratie en salarisadministratie voor uitzendkrachten) uit, zodat zij meer tijd kunnen steken in het creëren van diensten en producten.

Payoffice B.V. is ook in Apeldoorn de logische keuze als het om het uitbesteden van uw backoffice gaat. Het Engelse woord backoffice betekent in het Nederland letterlijk ‘administratie’, en deze zorgen nemen wij dan ook uit uw handen als het gaat om uitzendkrachten. Hieronder geven wij u enkele voorbeelden van werkzaamheden die wij voor klanten organisaties in Apeldoorn uitvoeren.

  • Werven en selecteren van uitzendkrachten
  • Contacten onderhouden
  • Ontslagprocedures
  • Jaaropgaven opstellen
  • Arbeidscontracten opstellen
  • Wets- en CAO-wijzigingen bijhouden

U weet precies hoe weinig u betaalt

Bij Payoffice B.V. geen kleine lettertjes of toeslagen. U betaalt een vast bedrag per uitzendkracht en krijgt daarvoor alle backoffice ondersteuning die u nodig heeft. En ook al houden wij niet kantoor in Apeldoorn, dankzij ons softwarepakket heeft u controle over –en inzage in– de loonstrookjes. Wij beantwoorden telefonisch of per e-mail uw vragen of die van uw uitzendkrachten. Wel zo prettig, toch?

De prijs die u bij ons betaalt is gebaseerd op het totale brutoloon dat uw organisatie aan de uitzendkrachten uitkeert. Wij zijn zó zeker van onze gunstige tarieven dat wij een garantie bieden: heeft u een betere partij voor backoffice ondersteuning, dan gaan wij onder dat bedrag zitten. Meer weten? Neem vandaag nog contact met op met backoffice-specialist Payoffice B.V.. Wij komen graag in Apeldoorn de mogelijkheden met u bespreken.