BACKOFFICE ONDERSTEUNING IN HILVARENBEEK
De loon- of salaris administratie omvat alle werkzaamheden die nodig zijn het uitbetalen van uw eigen medewerkers en uw flexwerkers. Daar komt vaak veel meer bij kijken dan u had verwacht voordat u begon als ondernemer.
Uw loon- of salarisadministratie is afhankelijk van wetgeving op het gebeid van bijvoorbeeld de loonbelasting, CAO’s, sociale verzekeringswetten, enz. Die wetgeving is voortdurend in beweging en heeft tot gevolg dat fouten in de loonadministratie snel zijn gemaakt of dat u veranderingen over het hoofd ziet. Grote of kleine fouten in de administratie kunnen al snel structureel worden zonder dat u het in de gaten heeft. De rekening kan zo stilletjes oplopen tot schrikbarende bedragen die u, volledig onnodig, de kop kunnen kosten.
Met het uitbesteden van de loon- en salarisadministratie aan Payoffice, geeft u niet alleen het verzorgen van de loonstroken uit handen maar ook alle administratieve rompslomp daaromheen. Zo doen wij bijvoorbeeld ook de aangifte voor loonheffing, maar ook de registratie voor het ziekteverzuim. En u profiteert van nog meer voordelen aan het uitbesteden van de loonadministratie.
Aandacht geven aan uw eigen prioriteiten.
Er zijn nog veel meer onderdelen van uw backoffice die u kunt uitbesteden omdat ze niet tot uw kernactiviteiten behoren. Deze kunt u het beste overdragen aan een gespecialiseerde partij. Zo kunt u zich bezig houden met uw activiteiten. Terwijl u zich bezig houdt met bijvoorbeeld de werving en selectie van goed personeel, verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:
Het opstellen van jaaropgaven;
Arbeidscontracten opstellen;
Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
Doorbetaling van salaris bij ziekte;
Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.
Tijdwinst en kostenbesparing
Ons moderne eigen softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. En dat dat altijd goed verloopt, wordt aangetoond door de NEN 4400-1 certificering die bewijst dat onze financiële zaken goed op orde zijn. Op Payoffice kunt u bouwen.
Meer weten over backoffice uitbesteden?
Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in Hilvarenbeek.