Horeca en backoffice uitbesteden
Bent u een werkgever in de horeca? Heeft u te maken met veel administratieve rompslomp? En wilt u de salarisadministratie liever uit handen geven? Dan is het uitbesteden van u backoffice voor u een uitkomst. Wanneer u een goede hotel- of restauranteigenaar bent, hoeft dat niet direct te betekenen dat u ook een goede boekhouder bent. Veel horeca-eigenaren focussen zich liever op hun passie. Zij willen een fijne ervaring bieden aan hun klanten in hun eigen hotel of restaurant. Zij houden zich liever niet bezig met de steeds veranderende regelgevingen en de salarisadministratie. Backoffice ondersteuning van Payoffice B.V. kan gelukkig hulp bieden. Wij informeren u graag verder in dit blog!
Hoe werkt backoffice ondersteuning?
Wanneer u kiest voor het uitbesteden va n uw backoffice, neemt deze dienstverlener uw medewerkers op papier in dienst. Dit bedrijf wordt zo dus de juridisch werkgever. Dit betekent dat alle arbeidsrechtelijke risico’s en administratieve handelingen voor dit bedrijf zijn. U heeft niet langer om te kijken naar de verlof- en verzuimregistratie, de loondoorbetalingen, verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid, salarisadministratie en ontslagprocedures. U bent wel nog steeds verantwoordelijk voor het werven en selecteren van uw werknemers. Tevens maakt u de planning en zorgt u voor de aansturing van werknemer op de werkvloer.
Wat maak backoffice ondersteuning aantrekkelijk voor de horeca?
Waarom is het uitbesteden van de backoffice juist voor de horeca zo aantrekkelijk? De horeca heeft te maken met heel veel medewerkers met sterk variërende werktijden en dienstverbanden. Voor een werkgever in de horeca brengt dat veel administratieve lasten met zich mee. Als u uw backoffice uitbesteed worden deze administratieve lasten van u overgenomen. U kunt bijvoorbeeld werken met een urenregistratiesysteem, waarin alle werktijden worden genoteerd. Op deze manier kan uw administratieve dienstverlener alle werknemers op tijd uitbetalen.
Uw salarisadministratie tip top in orde
De horeca heeft voortdurend te maken met veranderingen in de regelgevingen. Voor een horecaondernemer die zich liever bezighoudt met zijn zaak, kan dit behoorlijk lastig zijn om bij te benen. Gelukkig kunt u er bij Payoffice B.V. . op rekenen, dat zij helemaal op de hoogte zijn van de laatste veranderingen. Zij houden de kosten voor u duidelijk en zorgen ervoor dat alles tip top in orde is. Zo heeft u als horeca eigenaar weer flink wat zorgen minder!
Zo neemt u contact met ons op!
Heeft u als horeca werkgever interesse gekregen in backoffice ondersteuning? Wilt u zich niet meer bezighouden met de administratieve rompslomp? Dan zit u bij Payoffice B.V. helemaal goed! Wij informeren u graag verder over de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op door te bellen naar 040 – 30 38 500. Natuurlijk kunt u ons ook mailen via info@payoffice.nl of u laat een bericht achter in ons online contactformulier. Wij hopen een fijne samenwerking met u aan te gaan!